Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Nutnou obranu, ale i krajní nouzi náš současný trestní zákoník jasně popisuje. Jakékoliv zmírnění by vedlo k státem legalizovaným vraždám. Jakékoliv zmírnění by bylo strašně nebezpečné, protože by zcela jistě docházelo k vyřizování účtů zabitím nepohodlné osoby. Že jsou známy mediálně známé případy, kdy soudci nějak rozhodli je jedna věc, jenže nikdo nemá informace jako ten soudce. Ani poslanec. Doufám, že tato iniciativa neprojde - já tady nechci Divoký Západ.

0 4
možnosti
Foto

I72v87o 63C27i72l94i74c58h

3. 2. 2014 16:03

A na Slovensku mají divoký západ? 8-o Ty Vaše představy jsou poměrně podivné.

2 0
možnosti
JB

Kdyz vcera Chovanec rekl,ze nemuzeme pripustit,aby socialne slaby pbcan,ktery mam vleze do bytu napr.pro konzervu byl zastrelen nebo zranen,tak jsem usoudil,ze nas min.vnitra je dementni.

15 1
možnosti
JP

No až jednou k němu vleze ten sociálně vyloučený;-D, tak asi velmi rychle změní ;-Onázor

6 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
Jmenuji se David Kádner a jsem starosta obce Nová Ves v Horách. V letech 2010 - 2013 jsem byl poslancem za Věci veřejné. V předčasných parlamentních volbách v roce 2013 jsem byl zvolen jako lídr kandidátky hnutí Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury v Ústeckém kraji.

Můžete mne sledovat:
www.davidkadner.cz
www.facebook.com/davidkadner.cz

Seznam rubrik